דן שרוני - בקטע זוגי: ליאת הר-לב חוגגת - תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות.

הקצין החשוד בצילום חיילות במצבים אינטימיים, הוא סאל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבהד 6, כך הותר לפרסום. התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. זה לא רק ה״בולדוג״ האמיץ שהחיילות ואחת האמהות עשו הבוקר לסא״ל דן שרוני בבית הדין. סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות.

סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. ×'קטע זו×'×™: ליאת ×
×'קטע זו×'×™: ליאת ×"ר-ל×' חו×'×'ת from images1.ynet.co.il
לפחות שתיים מהחיילות שהתלוננו נגד הקצין פרסמו פוסט מפורט (ופתוח) בחשבון . סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. סאל דן שרוני, מפקד ביהס לנהיגה בבהד 6, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. הקצין החשוד בצילום חיילות במצבים אינטימיים, הוא סאל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבהד 6, כך הותר לפרסום. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48.

זה לא רק ה״בולדוג״ האמיץ שהחיילות ואחת האמהות עשו הבוקר לסא״ל דן שרוני בבית הדין. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. סאל דן שרוני, מפקד ביהס לנהיגה בבהד 6, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות. לפחות שתיים מהחיילות שהתלוננו נגד הקצין פרסמו פוסט מפורט (ופתוח) בחשבון . סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הקצין החשוד בצילום חיילות במצבים אינטימיים, הוא סאל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבהד 6, כך הותר לפרסום.

סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. אלי שרוני- חומרים;קורוזי×
אלי שרוני- חומרים;קורוזי×", ×"ן 17, כוכ×' יאיר - טלפון, שעות from www.d.co.il
כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. זה לא רק ה״בולדוג״ האמיץ שהחיילות ואחת האמהות עשו הבוקר לסא״ל דן שרוני בבית הדין. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות.

לפחות שתיים מהחיילות שהתלוננו נגד הקצין פרסמו פוסט מפורט (ופתוח) בחשבון .

התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. סאל דן שרוני, מפקד ביהס לנהיגה בבהד 6, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. לפחות שתיים מהחיילות שהתלוננו נגד הקצין פרסמו פוסט מפורט (ופתוח) בחשבון . זה לא רק ה״בולדוג״ האמיץ שהחיילות ואחת האמהות עשו הבוקר לסא״ל דן שרוני בבית הדין. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי .

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. זה לא רק ה״בולדוג״ האמיץ שהחיילות ואחת האמהות עשו הבוקר לסא״ל דן שרוני בבית הדין. הקצין החשוד בצילום חיילות במצבים אינטימיים, הוא סאל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבהד 6, כך הותר לפרסום. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי .

לפחות שתיים מהחיילות שהתלוננו נגד הקצין פרסמו פוסט מפורט (ופתוח) בחשבון . סקירת ×
סקירת ×"עיתונות: עו×"×" שחר לוחש על אוזנו של נתני×"ו | ×"עין from cdn.the7eye.org.il
בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. הקצין החשוד בצילום חיילות במצבים אינטימיים, הוא סאל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבהד 6, כך הותר לפרסום. בואו נלמד את אדון דן שרוני למה פרטיות וביטחון זה דבר חשוב. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. סאל דן שרוני, מפקד ביהס לנהיגה בבהד 6, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות.

סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין.

התחושות הן קשות, יש חוסר אמון בצבא. סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (24/11/2021) | 19:48. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות. לפחות שתיים מהחיילות שהתלוננו נגד הקצין פרסמו פוסט מפורט (ופתוח) בחשבון . זה לא רק ה״בולדוג״ האמיץ שהחיילות ואחת האמהות עשו הבוקר לסא״ל דן שרוני בבית הדין. ליאת אמא של אחת הנערות בפרשה שבה הקצין דן שרוני צילם בחשאי עשרות חיילות וקצינות ששרתו לצידו, סיפרה על התחושות הקשות שלה ושל ביתה לאחר גילוי . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סאל דן שרוני, מפקד ביהס לנהיגה בבהד 6, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות. בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. סגן אלוף דן שרוני החזיק במשך שנים בתמונות אינטימיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו, כך הותר לפרסום. הקצין החשוד בצילום חיילות במצבים אינטימיים, הוא סאל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבהד 6, כך הותר לפרסום.

דן שרוני - ×'קטע זו×'×™: ליאת ×"ר-ל×' חו×'×'ת - תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות.. סאל דן שרוני חשוד כי צילם חיילות ואזרחיות באמצעות מצלמות נסתרות. בית הדין הצבאי האריך את מעצרו עד יום שני. סאל דן שרוני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין. סאל דן שרוני, מפקד ביהס לנהיגה בבהד 6, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות. תזכרו את השם דן שרוני, דן שרוני ממודיעין שצילם בסתר חיילות.